MENY

Workshop i Sagolika Barnporträtt utanför Göteborg 17 september

Innehåll Workshopen:

Välkommen till en endagars workshop i sagolika barnporträtt i Romelanda utanför Göteborg.
Det här är en kurs för dig som vill lära dig skapa magiskt vackra barnbilder.

Genom att lära dig planera fotograferingen, hitta rätt omgivningar och ljus, styla med kläder och rekvisita samt samarbeta med och posera barnen kommer du att kunna skapa vackra foton direkt i kameran. Maria Lindberg visar även hur hon tar bilderna steget längre med efterbehandling i datorn som ger den där extra sagolika känslan.

Datum: 17 september 2022
Plats: Eventladan, Romelanda, Göteborg 

Detta ingår i workshopen:
– Teoretisk genomgång av allt du behöver kunna för att skapa sagolika barnporträtt
– Fotografering av barnmodeller i naturen under guidning av Maria.
– Maria visar redigering av en bild från början till slut – ställ så många frågor du vill!
– Tryckt kompendium med alla stegen i Marias fotografering samt redigering steg för steg.
– Rabatt på medlemskap på Moderskeppet
– Medlemskap i Fotograf Maria Lindbergs facebook-grupp med tips och råd, inspirationoch härlig stämning
– Fika och lunch

Vi börjar på förmiddagen med genomgång och teori. Sedan blir det redigering och fotografering. Paus för lunch mitt på dagen och tillgång till frukt, snacks, te och kaffe under hela dagen.

Vi är en liten grupp med begränsat antal deltagare. 

Förkunskaper:
– Du behöver kunna hantera din systemkamera med manuella inställningar för bländare, slutartid och ISO.
– Du behöver kunna grunderna i Lightroom och Photoshop för att kunna tillgodogöra dig genomgången i redigering.

Deltagaravgift: 5000 kr inkl moms.

ANMÄLAN ÄR BINDANDE och sker via mejl till maria@fotografmarialindberg.se eller via formuläret. Ange fullständigt namn, adress samt telefonnummer.

Viktigt att du läser VILLKOREN för workshopen!

Boka din plats på workshopen utanför Göteborg!

    Fotograf Maria Lindberg

    Blädingeås Bromon 1

    342 52 Vislanda